Bois Rose Face Wash (anti-aging)
REGENERAČNÍ, PROTI STÁRNUTÍ Více
Výrobce: HuygensKód produktu: H00026Doprava a platba
Varianty2
Velikost | Dostupnost | Cena | Množství | ||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
75 ml | Skladem | 180 Kč | ||
![]() |
250 ml | Vyprodáno Sledovat dostupnost |
315 Kč |
Anti-Aging regenerační mycí gel na obličej a tělo
Regenerační pleťový gel s éterickým olejem z růžového dřeva je každodenním ošetřením pro zlepšení a regeneraci pokožky. Krémovitá pěna jemně odstraňuje nečistoty a pomáhá udržovat přirozenou rovnováhu vlhkosti pokožky. Pleť nevysušuje a neutralizuje účinky tvrdé vody. Gel je určený pro rozjasnění, pružnou a zářivou pleť.
Regenerační pleťový gel HUYGENS je vyrobení z 99 % přírodních složek z toho 10,8 % složek z ekologického zemědělství.
Všechny výrobky HUYGENS respektují ekologické standardy při výrobě.
Použití:
Aplikujte malé množství gelu na pokožku, jemně vmasírujte a opláchněte vlažnou vodou nebo naneste na ultra jemnou 100 % přírodní mořskou houbičku HUYGENS. Opláchněte houbičku a proces opakujte pro úplně odstranění nečistot. Po otevření spotřebujte do 9 měsíců
Obsah:
250 ml
Složení:
aqua (water), hamamelis virginiana (witch hazel) flower water*, lauryl glucoside, cocamidopropyl betaine, betaine, sodium chloride, glycerin, aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice*, potassium sorbate, sodium benzoate, citric acid, benzyl alcohol, aniba rosaeodora leaf oil*, linalool**, juniperus virginiana oil, citrus aurantium bergamia (bergamot) peel oil*, eucalyptus radiata leaf oil*, lavandula hybrida oil*, limonene**, geraniol**, benzyl benzoate**, citral**, benzyl alcohol**, citronellol**, coumarin**, eugenol**. *Ingredient produced from organic farming **Naturally occuring in essential oils
O značce Huygens
HUYGENS je clean beauty kosmetická značka, založená v roce 2013 v Paříži, dvěma muži, kteří v minulosti pracovali pro vyhlášené kosmetické společnosti. Jejich vizí bylo stvořit čistou, ale účinnou kosmetiku, napěchovanou aktivními ingrediencemi, bez jediné zbytečné molekuly navíc.
Značku si donedávna hýčkali pouze pro sebe a své vlastní prodejny ve Francii. Později umožnili rozvoj franšízových prodejen v Asii (Japonsko, Malajsie, Taiwan) a postupně penetrují na trh USA. V rámci Evropy jsme první zemí, která má zastoupení mimo mateřskou zemi a vybíráme spolehlivé partnery pro stabilní růst a ochranu značky.
Mezi klíčové hodnoty a závazky značky patří:
- Pomocí přírodních aktivních látek zlepšovat stav pleti a přinášet viditelné výsledky.
- Využívat vysoce kvalitní přísady bez jakékoliv nadbytečné molekuly.
- 95-100% ingrediencí je přírodního původu.
- 10-100% složek pochází z organického pěstitelství.
- Žádný z výrobků nebo ingrediencí nebyl testován na zvířatech. Téměř všechny produkty jsou veganské.
- Nejlepší kvalita za přijatelné ceny.
- Produkty vyrobené výhradně ve Francii nebo v Itálii.