HUYGENS Goldmund, 100 ml EDP
Oriental - amber Více
Výrobce: HuygensKód produktu: P00190Doprava a platba
Huygens Goldmund, EDP 100 ml
Oriental - amber
UNISEX
Představte si návštěvu francouzské oblasti La Réunion, kde se doslova ztratíte v polích vanilky. Vanilkové lusky vysychající na slunci, obklopení hektary lesů. Pocit radosti a úplné svobody nás inspirovala pro kombinaci luxusních ingrediencí.
Hlavní složkou je kombinace vůně pomerančů a lístků tymiánu, vůně se vine v orientálním charakteru. Díky smyslným tónům ylang-ylang je srdcem vůně jemně solární, zatímco citrusové tóny probouzejí jemnou vůni jantaru. Celá kombinace je zjemněná nádechem skořicové složky. Základní tón je vine v peruánském tónu, jemný benzoin a vůně vanilkových lusků.
Goldmund je parfémovaná voda, složená z 95 % přírodních ingrediencí, z toho 83 % pochází z ekologického zemědělství jako je například voda ylang-ylang.
Hlavní složka: pomeranče – tymián
Srdce vůně: skořicová vůně
Základní tón: vanilka – peruánský balzám
HUYGENS je překrásnou kombinací výživných přírodních surovin a organických ingrediencí. Kombinací květinové vody a organického alkoholu navyšujeme čistotu jedinečných obsažených kompozic. Vůně je vhodná pro muže i ženy. Bez škodlivých UV filtrů, bez barviv, bez flatátů.
Použití:
Naneste na oblečení a/nebo na pokožku krku a zápěstí.
Složení:
alcohol*, parfum (fragrance), cananga odorata flower water*, limonene, citric acid, aqua (water), sodium benzoate, potassium sorbate, citral, coumarin, farnesol, geraniol, linalool, benzyl alcohol, benzyl benzoate, benzyl cinnamate, benzyl salicylate*. *ingredient from organic farming.
Obsah:
100 ml
O značce Huygens
HUYGENS je clean beauty kosmetická značka, založená v roce 2013 v Paříži, dvěma muži, kteří v minulosti pracovali pro vyhlášené kosmetické společnosti. Jejich vizí bylo stvořit čistou, ale účinnou kosmetiku, napěchovanou aktivními ingrediencemi, bez jediné zbytečné molekuly navíc.
Značku si donedávna hýčkali pouze pro sebe a své vlastní prodejny ve Francii. Později umožnili rozvoj franšízových prodejen v Asii (Japonsko, Malajsie, Taiwan) a postupně penetrují na trh USA. V rámci Evropy jsme první zemí, která má zastoupení mimo mateřskou zemi a vybíráme spolehlivé partnery pro stabilní růst a ochranu značky.
Mezi klíčové hodnoty a závazky značky patří:
- Pomocí přírodních aktivních látek zlepšovat stav pleti a přinášet viditelné výsledky.
- Využívat vysoce kvalitní přísady bez jakékoliv nadbytečné molekuly.
- 95-100% ingrediencí je přírodního původu.
- 10-100% složek pochází z organického pěstitelství.
- Žádný z výrobků nebo ingrediencí nebyl testován na zvířatech. Téměř všechny produkty jsou veganské.
- Nejlepší kvalita za přijatelné ceny.
- Produkty vyrobené výhradně ve Francii nebo v Itálii.